We sell new products only, originally packed, with the sales receipt and a warranty slip. The warranty is valid for 2-5 years. The official distributors service centers are located in Podgorica.

Please complete and submit this form if you find a defect in the product during the warranty period

Reklamacija

Nakon što se otkrije nesaobraznost ili kvar na proizvodu u garantnom roku

Kupac
ime, prezime / naziv kupca, iz naloga pri kupovini
Telefon
kontakt broj (Telefon / Viber / WhatsApp)
email
Vaša emejl adresa, nije obavezno
Broj naloga
broj formata #100..... napisan na garantnom listu i otpremnici
Datum kupovine
navedite datum isporuke kupljenog proizvoda
Naziv proizvoda
navedite naziv neispravnog proizvoda
Cijena
navedite cijenu proizvoda
Opis kvara
Navedite što opširniji opis kvara, opis neispravnosti
Dodajte fajl
Download file..
slika fiskalnog računa obavezno, slika/video neispravnosti proizvoda ako može
Izaberite način dostave neispravnog proizvoda na servis u Podgorici
mi o našem trošku dostavljamo proizvod u ovlašćeni servis, koji se nalazi u Podgorici, radi provjere proizvoda. To je obavezna procedura. Servis provjerava da li može da izvrši opravku u primjerenom roku, ali ne dužem od 15 dana od dana predaje proizvoda na servis. Svakako, najbrži način za servisiranje jeste da proizvod sami donesete u poslovnicu DATIKA DOO u Podgorici.
Grad, adresa kupca
Grad, adresa kupca